diumenge, 17 de juliol del 2011

Eh, niño, vete a tomar por culo!!

coses que avuí em molesten -a l'estil Nick Hornby-
(m'estic fent gran)
  1. Els gairebé 440 quilòmetres que em separen de Tarragona.
  2. La prima de risc (el de Casablanca).
  3. ...i ma cosina la coixa (aquell detectiu calb que menjava caramels de pal).
  4. Les discusions decibèliques als Consells Escolars. Al fi i al cap, i per molt que crides, el teu vot valdrà tot just el mateix que el meu.
  5. La memòria histèrica. Darrerament escolte la Cope per tindre una visió del que m'espera...
  6. Els que es passen el dia dient "tant se me'n fot" i després foten tot el que poden perquè les coses es facen tal i com ells volen (semenfotisme il·lustrat).
  7. Que hi haja un dia per a cada cosa i més dies que llonganisses... Aneu a prendre pel sac!!
  8. Els que no escolten Russian Red perquè diuen que és fatxa.
  9. Que allò que busques quan tens pressa sempre estiga a l'útim lloc on pensaves trobar-ho. Per què collons allò més obvi no sempre és el que esperem?
  10. El soroll a l'hora de la migdiada. "Los Guachis" també hi estan d'acord. Vos he seleccionat el fragment en anglès per a que en gaudiu de la veritable mestria que en fan de la llengua de'n "Sepia".
Perdoneu, però algú ho havia de dir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada